همانگونه که خودتان نیز میدانید خدا در قرآن می فرماید :« ادْعُونی أَسْتَجِبْ لَکُمْ » بخوانید مرا تا اجابت کنم شما را پس چرا دعا می کنیم ولی خداوند اجابت نمی کند؟
در آغاز سخن ذکر دو نکته ضروری است:
1- چه بسا اتفاق می افتد که انسان برای رسیدن به مقصد یا برآورده شدن حاجتی ایده آل و مطلوب خویش می¬پندارد و چنان به منفعت داشتن و خیر بودن آن یقین دارد که آن را برای خود بدیهی می شمارد در حالی که واقعیت غیر از چیزی است که انسان تصور کرده است و چه بسا امری را برای خود بد و زیان بار می پندارد و غمگین می¬شود و حال آنکه نمیداند فوائدی که بر این امر ناپسند ما چقدر زیاد است و الطاف خفیِّه بسیاری در آن نهفته است.و لذا خداوند متعال می فرماید :« وَ عَسى أَنْ تَکْرَهُوا شَیْئاً وَ هُوَ خَیْرٌ لَکُمْ وَ عَسى أَنْ تُحِبُّوا شَیْئاً وَ هُوَ شَرٌّ لَکُمْ وَ اللَّهُ یَعْلَمُ وَ أَنْتُمْ لا تَعْلَمُونَ » و بسا چیزى را خوش نمىدارید و آن براى شما خوب است، و بسا چیزى را دوست مىدارید و آن براى شما بد است، و خدا مىداند و شما نمىدانید.»(1)
طول عمر حضرت بقیه الله (عجل الله تعالی فرجه) از جمله مباحثی است که برخی با ایراد شبهه و انحراف اذهان مردم نسبت به این امر سعی در انکار و جود آن حضرت داردند.
بیاید این عید به این آن تبریک گوییم / این عظمت را در اخلاق تزئین کنیم
الا ای لشکر آخر زمان مژده دارم / طفل 5 ساله را ، جهان شاد کنیم
استاد شفیع پور
با ین الحسن نمی خواهم گریه کنم آخه تولدت شده
نمی خواهم بزنم سرم بگم چرا نمی توانم
آخه تو گفتی که گناهان ما شیعیان تعجیل رو دور می کنه
تو گفتی هرکه گناه بکنه شیعه ی ما نیست ، دوستدار ماست ، محب ماست
تو گفتی .....................................................
برای تعجیلش صلوات
البته ابن جز پیامک ها نبود پیامک ها در ادامه صفحه هستند
ادامه مطلب ...
میلاد با سعادت امام مهدی (عج) بر تمامی دوستداران ایشان مبارک باد
در وصف فضایل حضرت علی اکبر(ع)همین بس که دشمنان نیز مدحش کردند.
روزی معاویه بن ابی سفیان به اطرافیان و هم نشینان خود گفت: «به نظر شما سزاوارترین و شایسته ترین فرد امت به امر خلافت چه کسی است؟ اطرافیان گفتند: جز تو کسی را سزاوارتر به امر خلافت نمی شناسیم! معاویه گفت: این چنین نیست. بلکه سزاوارترین فرد برای خلافت، علی بن الحسین(ع) است که جدّش رسول خدا(ص) می باشد. در وی شجاعت و دلیری بنی هاشم، سخاوت بنی امیه و فخر و فخامت ثقیف تبلور یافته است.»